بازدید 60041

عكس:جشن تولد خاتمی

کد خبر: ۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۷ 13 October 2009
دوستان و یاران سید محمد خاتمی امروز به همراه 66 شاخه گل رز و كیك تولدی كه از سوی دوست دوران طلبگی رئیس دولت اصلاحات، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی تدارك دیده شده بود، سالروز تولد خاتمی را به وی تبریك گفتند.





به گزارش ایلنا ، دراین مراسم كه دقایقی قبل از برگزاری نماز‌جماعت ظهر در دفتر حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، چند تن از وزرای دولت اصلاحات به همراه دوستان او حضور داشتند و سالروز تولد خاتمی را صمیمانه به او تبریك گفتند.



در این مراسم لوح یادبودی از سوی حاضران به سید محمد خاتمی اهدا شد كه در آن آمده است:
"عزیزاهل فكرو فرهنگ وفضیلت؛جناب حجت الا سلام والمسلمین سید محمدخاتمی
زادروز خجسته مهر و مهربانی را كه فروغ گرمابخش روشنگرش از لبخند شكفته در چشم های نجیبت می تراود تبریك می گوییم.




خدا را می خوانیم و می خواهیم تا طعم تلخ صبر و صداقت را در كام اخلاق و نیك اندیشی و جوانمردی ات شیرین كند و خاتم انگشتری زیبا و زینت افزای میهن را با نقش نام محمدی ات در آفاق محبت و معنویت درخشنده تر سازد.



شصت وششمین سالروز تولد استاد مهر مبارك باد.
ای دل دریایی ات امیدوار آَسمان شو ابر شو باران ببار
آب باران باغ صد رنگ آورد موج سبز از سینه سنگ آورد"

گفتنی است ؛ سید محمد خاتمی21 مهر ۱۳۲۲ ؛ در خانه پدری در اردكان چشم به جهان گشود؛ او سومین فرزند آیت الله سید روح الله خاتمی است.



شایان ذكر است برخی از یاران همیشگی خاتمی كه در سالهای قبل در این مراسم شركت می كردند به خاطر حوادث بعد از انتخابات و حضور در زندان نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۰
انشااله تولد 120 سالگی تون
تولدتان مبارک
واقعا خدا را شکر که این بندگان خدا تمام فکر و ذکرشان مستضعفین میباشد ؟
من هم تولدش را تبريك ميگويم و اميدوارم تا 120 سال ديگر سلمت براي ملت قدردان باشد
انشاءا... هميشه با عزت باشي اي سيد والا مقام و اصل و ريشه دار
در مملکت اسلامی و با توصیه های امام آیا این اعمال و حرکات درست است ؟!! شما چرا دنبال اینگونه خبرها هستید ؟
افسوس و صد افسوس ....... به کجا میرویم ..!!؟
يكي نالد ز درد بي غذايي
يكي گويد عزيز زردك ميخواهي
در جواب دوستی که میگن باید به فکر مستضعفین بود باید از ایشون پرسید شما هم اگه شام و ناهار می خورید در حالی که انسانهای گرسنه رو تو دنیا داریم آیا فارغ از یاد اونها هستید؟
چرا ژست اینجوری میگیرید؟ شماها تو عمرتون تولد نگرفتین مثلاً؟ به ابتکار آقای دعایی هرسال برای آقای خاتمی یه جشن مختصر برگزار میکنند.کجاش مخالف شرع و عرف و قانونه؟ اینکه شما الان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داری چه ربطی به مستضعفین داره؟ الان باید سرزنشت کرد؟ خیلی دلسوزید برید ببینید کی هیجده میلیارد دلار طلا فرستاد ترکیه
یک کیک اصلا قابل این حرفا را نداره. چرا سعی می کنید با مظلوم نمایی و ژست طرفداری از مستضعفین ، به این حرکت ایراد بگیرید؟ چرا هر کار زیبایی از نظر بعضی ها مطرود است؟ همین شده که الان اکثر مردم حالت افسردگی پیدا کرده اند. آخر با شادی های به این کوچکی و البته به این سالمی چه ضرری به کسی می خوره؟ به قول اون دوستمون برین سراغ 18 میلیارد دلار طلا ، اون همه پول و نفت و همه چیز مفت که بذل و بخشش میشه ، برنج های آلوده که پولش تو جیب کی می ره ؟ پول هایی که دو سه ماه پیش از خزانه ملت بذل و بخشش شد، و هزار تا علامت سوال دیگه !
سید اخلاق ، تولدت مبارک!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر