X
בן-דרור ימיני

בן-דרור, תרגיע

28/04/10   |   565 תגובות

נעמי לויצקי, עיתונאית וסופרת, כועסת עליי. היא ביקשה להתארח בבלוג, כדי לכתוב נגדי. נעניתי לבקשתה. לא שיניתי מילה. גם לא את הכותרת. תגובתי בהמשך

 

רוח רעה נושבת אצלנו והיא בולטת בבלוג שלך. תפסה אותנו התפרצות של סתימת פיות, האלהת הצבא והערצת הכוח -  מין "פטריוטיזם" עבש מסוג מאוד מסוים ואוי למי שחורג מהקונצנזוס, יוצא מן הקופסה, שכן הוא הופך מיד לעוכר ישראל, ללא לגיטימי וגם אנטישמי ואנטי ציוני ואנטי השד יודע מה. אתה בוודאי תגיד, הנה עוד היסטרית, מה אסור לבקר? ואני אגיד לך שמותר ועוד איך ואפילו ביקורת נוקבת, אבל זו לא ביקורת, ידידי, זו דה-לגיטימציה שיטתית. זה מסוכן וזה מעלה ריח עז של מקרתיזם.

הסגנון והרטוריקה הם חלק מהעניין. כשאתה כותב "סמול" אתה משתמש ברטוריקה של הימין הכי סהרורי והטוקבקיסטים הכי מתלהמים וגם כשאתה כביכול מבדיל בין "סמול" ל"שמאל" זה לא מתקבל כאמין, אלא כעלה תאנה. הבא אחריך כבר לא יבדיל כי מה שיישאר בתודעה זה "סמול", מילת גנאי אלימה, כערך לגיטימי. 

הקורבן הראשון לרוח הרעה הוא התרבות. האמן דוד ריב משתתף בהפגנות בבילעין ומביע דעות לא מקובלות (גם עלי) אז אסור להעניק לו את פרס דיזנגוף על יצירתו. הוא קיבל את הפרס על היצירה ולא על דעותיו, אבל מעכשיו רק אמנים שדעותיהם מקובלות ופטריוטיות יזכו כאן בפרס.  

אחד מיוצרי הסרט עג'מי אמר שהוא אינו מייצג את ישראל ומיד זכה לקיתונות. אנחנו רוצים להתייחס לערביי ישראל כאל חוטבי עצים ושואבי מים, אבל ברגעים הגדולים שלהם דורשים שיעטפו עצמם בדגל ישראל, יעמדו דום וישירו "התקווה".  אילו אתה גדלת כאן כערבי האם היית חש שאתה מייצג את ישראל? וסליחה על השאלה הלא פטריוטית. כאדם נבון גם לא תמקד את המתקפה באמן עצמו, אלא במקורות המימון שלו שכן  בניגוד למה שכתבת יש קשר הדוק בין חופש הביטוי לבין חופש המימון. בלי מימון אין יצירה. באווירה הזאת רק תכנים "מקובלים" יזכו למימון ומעתה נחזה בסיפורי הגבורה של בחורינו המצוינים, בדרמות משפחתיות סוחטות דמעות, בסיפורי אהבה סוחפים, מה רע? זה הרי פטריוטי.

רשת "צומת ספרים" הורידה מהמדפים ספר בגלל תוכנו.  לא קראתי את "מניפסט השמאל" ובהכירי את  מחבריו, שמואל הספרי ואלדד יניב, ברור שהשפה בוטה ופרובוקטיבית. הרשת ראתה  בו מוצר מסחרי והציעה אותו בשקל כערכה ליום העצמאות ורק אחרי זעקות השבר ואיומי ההחרמה מימין הוסר הספר מהמדפים. נכון זו לא ספרות, רק גימיק לעורר תשומת לב, אבל הקורבן הבא כבר יהיה מתחום הספרות. משום כך חיפשתי אצלך איזו מילה קטנה בעניין, חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי.

כן מצאתי התקפות בוטות נגד ארגוני זכויות אדם והקרן החדשה לישראל שמעניקה להם מימון. כשתוקפים ארגוני זכויות אדם עד כדי דה-לגיטימציה, זה מסוכן. כשמעיפים את נעמי חזן מעיתון בגלל דעותיה, זו לא ביקורת, זו השתקה ומקרתיזם. כשפוגעים בעיסוקו של אדם בגלל דעותיו, אני מצפה ממך בן דרור, ידידי, גם אם אתה כועס עליה (וגם אני) להתקומם ולהגיד עד כאן, זה הקו האדום.  אנשי מר"ץ, וחזן בכללם, הם חבורה של אוהבי עצמם ואימפוטנטים מוחלטים שזקוקים לזריקה דחופה של מנת ויאגרה הגונה, אבל עוכרי ישראל? יהודים וישראלים טובים ששואלים שאלות נוקבות לגבי מה שקורה כאן ומתלבטים בשאלה איך להביא לשינוי הם אנטישמים ושונאי ישראל?

"אל לנו לבלבל בין התנגדות לבין חוסר נאמנות" אמר אד מורו, העיתונאי שלחם באומץ לב נדיר נגד המקרתיזם במחצית המאה הקודמת בארצות הברית. ואצלנו? רק תחליף את המילה אנטי ציוני ואנטישמי במילה קומוניסט ותראה את תחילתו של התהליך.

*  *  *
למקרא הדברים של נעמי לויצקי אני חייב להודות: נכשלתי. הרי יש שתי אופציות. או שלא הובנתי נכון, או שלא הסברתי נכון. כך שאקח על עצמי את האשמה. אם אלף פעמים אני כותב גימל, ולויצקי מתעקשת שכתבתי דלת - אז אולי משהו אצלי לא בסדר. כך שנתחיל את השיעור מהתחלה. אני מקווה שהפעם לא אכשל.

עמדת המוצא שלי היא שהאנטי-ציונות, בחלקה הגדול, היא אנטישמיות פוליטיקלי-קורקט. זו עמדה מרגיזה. כך שאני חייב לנמק. אם פעם היהודים היו "סכנה לשלום העולם", והיום ישראל היא "סכנה לשלום העולם", אז משהו כאן מסריח. אם התרומה של ישראל לאלימות ולעוולות בעולם היא משהו שקרוב לאפס, אבל היא סופגת את רוב הביקורת העולמית, אז יש צורך בנורת אזהרה. משום שישראל הפכה להיות היהודי של פעם. והעובדה שההסתה, לא ביקורת, מסתתרת ברובה מתחת למטרייה של "זכויות אדם", או שההסתה הזאת מושמעת על ידי יהודים וישראלים - לא הופכת אותה ללגיטימית יותר.

* * *
אין לי שום דבר נגד ביקורת. גם עמדותיי שלי, אם לא שמת לב, לא הופכות אותי לחביב נוער הגבעות, ואפילו לא של מתיישבי הדווקא בשייח' ג'ראח. אבל את אומרת, ובצדק, שהסתה אובססיבית איננה ביקורת. סליחה, גברתי, אבל זה הסיפור של האנטי-ציונים. ההסתה של גורמים שונים, כולל אלה שנתמכים על ידי הקרן החדשה, מגיעה כדי אובססיה שמזכירה, ממש כך, את הפרוטוקולים של זקני ציון. זו לא קלישאה. מדובר בעובדות. האם העמקת, למשל, בדברים שמפיץ ג'ף הלפר, על ישראל בשירות הקפיטליזם העולמי, כפשע נגד האנושות? האיש נתמך שנים על ידי הקרן החדשה.
יש לי בקשה אלייך. אם לאחר שתבדקי, תאמרי לי שאני טועה, ושהדברים אינם עלילה, אצא במחול פומבי של בקשת סליחה.  זה לא שאת לא יכולה לבדוק. את יכולה. אבל כמו רבים בשמאל שמתיימר להיות ציוני, אתם מתעקשים להדחיק. להתעלם. עיניים לכם ואתם לא רואים. 
* * *

אני מנסה, באמת ובתמים, להתייחס ברצינות, למשל, לטענות "בצלם". האם הדוחות שלהם אובייקטיביים? ובכן, גם היו"ר הקודמת, ענת בילצקי, וגם הנוכחי, אורן יפתחאל, תומכים בזכות השיבה. מי שנאבק למען זכות שיבה, כמו חלק מהגופים שהקרן תומכת בהם, איננו "בעל עמדה ביקורתית". הוא בעד חיסול ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. הוא אויב השלום. משום שהוא מחזק את הסרבנים ואת החמאס. הרי אם כל הפלסטינים יאמצו את עמדות נתמכי הקרן, הם דנים את כולנו, ובעיקר את הפלסטינים, להנצחת הסבל. הם מרחיקים אותנו מהסיכוי להסדר. אז מה את מבקשת, נעמי, שלא אספר על האג'נדה של יפתחאל ושל בילצקי? ושלא אחשוף את עוללות אמנסטי או HRW? שלא אספר שנעמי חזן גרועה מגולדסטון, משום שהיא קבעה מראש ש"ישראל ביצעה שחיטה"? ושלא אספר שאותה חזן סילקה שתי נשים מכובדות מהשמאל שלא הסכימו איתה? ואת דורשת ממני להגן עליה. אני מוכן להגן רק על מי שמתנהג לפי הכללים שבשמם הוא מדבר. חזן לא ברשימה. 
* * *

נגעת בעניין דוד ריב. אין לי שום דבר נגד חופש היצירה. העניין הוא שריב, הוא עצמו, ביקש להטיל חרם על מופע תרבותי, מסיבות פוליטיות. יצאתי נגד הצביעות. יצאתי נגד הטמטום שאליו התדרדרנו. יצאתי נגד המוסר הכפול: הוא דורש להחרים מופע תרבותי, על רקע פוליטי, אבל מקבל פרס תרבותי, בדיוק מהגוף שאותו הוא ביקש להחרים. אין גבול, נעמי? אין גבול?

* * *
יש לי סקופ קטן. אשת אקדמיה מועמדת לתפקיד ראש חוג. היא אמורה לקיים קשרי חוץ, להפעיל פרוייקטים וכנסים בינלאומיים. אלא שיש בעיה. היא דורשת חרם נגד מדינת ישראל, ובעיקר נגד מוסדות אקדמיים. איך בדיוק היא תוכל לתפקד? האם באמת איבדנו את השכל הישר? ומה בכלל הקשר לחופש הביטוי?

האם אני הוא המקרתיסט, כשאני חושף את העובדות ומציג את השאלות, או שמא המקרתיסטים הם ברוני ובריוני תעשיית השקרים, שהופכים את ישראל למצורעת שבאומות, שמבקשים להחרים אותה, וגם דורשים לעצמם פרסים ותפקידים בכירים, שמהם יוכלו להשתין על כולנו בקשת רחבה?

כך שאחזור ואשאל: אין גבול?

* * *
מה שאת דורשת ממני, ידידתי הנכבדה, זה סתימת פיות. להם מותר להסית. לשקר. להפיץ עלילות. אבל אנא, בן-דרור, תרגיע. אל תציג עובדות ונתונים שמפריכים את העלילות. אנא, בְּגוד בתפקידך העיתונאי, כדי שהברנז'ה לא תכעס עליך (שלושה מאמרים נכתבו נגדי בסוף השבוע האחרון, שניים מהם במקומוני רשת "הארץ", שהופכת ל"אל-ארד"). אל תספר את האמת, את אומרת. הסתר אותה. משום שיש טוקבקיסטים שמתעצבנים על המסיתים.

את באמת חושבת שלהם מותר להסית, לשקר, להפיץ עלילות, ואני צריך לשתוק?  את רצינית, נעמי? את רצינית?

 

תגובות

עד כה: 565 תגובות ב-292 דיונים

הוספת תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר

סגור
מעדכן תגובות...
  • 291.

    כדאי להכיר כי השמאל הגרוטסקי הוא אנטי מערבי בכלל

    נשרי עזרא , 07/05/10 21:30

    רציתי להוסיף לידיעה כי האנטי ציונות משמשת
    בידי השמאל הגרוטסקי קרי חלקים מרכזיים
    בתנועה הפוסט-קולוניאליסטית
    רק כמטרה נוחה לאג'נדה אנטי הומניסטית
    ואנטי נאורה המגיעה לגישה אנטי מערבית כללית
    תוך תמיכה ב"אחרים" המטורפים ביותר
    אני לא בא לטעון שהקולוניאליזם לא הייה אכזר
    אבל הוא נגמר לפני כחמישים שנה ושימוש בו
    להצדקת דיקטטורים כחומיני הוא לדעתי גרוטסקה
    ניתן לראות זאת למשל בספרו של יאנג פוסט-קולוניאליזם ועוד יותר בספריו (באנגלית(
    של דוד הורוביץ
    נראה לי שחשוב להבין את מקורות התופעה
    ומהו הגוף הרעיוני התומך במה שאני מכנה
    שמאל גרוטסקי מאחר וחלק מעמדותיו המרכזיות המרכזיות הפוכות לעמדות הסוציאל דמוקרטיה
    הקלאסית ונשאבות בכלל מעמדות הימין הקיצוני
    ראה ספרו של אוחנה "חרון האינטלקטואלים"

    הגב לתגובה זו

  • 290.

    ההתיחסות שלך

    שמשון , 07/05/10 20:05

    בן דרור, מכל הלב אני מברך אותך על גישתך ועל המאמרים בכלל ותשובתך לנעמי בפרט. בעיני אתה הצדיק בסדום

    הגב לתגובה זו

  • 289.

    מזדהה עם כל מילה

    עדנה , 07/05/10 17:39

    אנו צריכים יותר "ציונים אוהבי ישראל" ופחות יפי נפש כמן גב' לויצקי.
    למה סתימת פיות מתאימה לקבוצה מסוימת ולאחרת לא?????

    הגב לתגובה זו

  • 288.

    כמו שאמרת הבעיה שלך היא הנחת היסוד שגויה

    שולטי , 07/05/10 11:21

    א-ציונות אנטי-שמיות
    היא אינה שוללת בדרך כל שהיא את מדינת ישראל להיפך היא בעד זכותה של ישראל להתקיים בכבוד ובדמוקרטיה כמו זכותה של דרום-אפריקה להתקיים
    ללא דיקטטורה של הרוב או אתנוקרטיה כוחנית
    בעולם אם רוב בחברה מסויימת מדכא שיטתית קבוצה אחרת והמיעוט מיצה במשך 43 שנה את הדרכים, זכותי לפנות לעזרת הכוחות הדמוקרטיים לבני עבדים לשעבר שבדרך לא אלימה ולא הרסנית יעזרו לנו לעזור לעצמנו, כמו במאבק הבינלאומי ליום עבודה של 8 שעות כמו בהכרזה לכל באי עולם.
    והמאבק העיקרי הוא נגד המשך הסטאטוס קוו שאתה כעת משרת אותו (ראה את הגרופיז שלך) אז די לכיבוש שגם אתה טוען שאתה נגדו, אז בבקשה...מאבק זה עם יצליח יוריד את הביקורת על ישראל מסדר היום


    הגב לתגובה זו

  • 287.

    על תרגיע, בן-דרור, רק על תרגיע!

    עודד ישראלי , 06/05/10 05:14

    שנים של סמי הרגעה ואולי גם סמים אחרים איפשרו צמיחה של גיס חמישי מסוג שלא נודע לדעתי בתולדות כלל אומות העולם לדורתיהם...

    שתיכנס לה הגב' לויצ'קי לאתר "קדמה" או "הגדה השמאלית" או ל"העוקץ", או ל"קומונת דבורה" של תפוז, ושתעיין קצת בטוקבקים שם. הרי יש שם בין הכותבים אנשים שקוראים בגלוי לחיסול המדינה היהודית, שתומכים בגלוי באחמדינג'אד, קוראים למחמוד עבאס "משת"פ של ישראל" ושמצהירים בגלוי שהם מזמן עברו צד והם כבר לא בצד של היהודים...

    בסדר, אנחנו מדינה דמוקרטית, וצריך לשמור על חופש הביטוי ולאפשר ביקורת, אבל מצד ש ני אנחנו גם מדינה יהודית. וכשם שמדינה דמוקרטית צריכה לפעמים להגן על עצמה באמצעים לא דמוקרטיים מפני אלו שרוצים לחסל את הדמוקרטיה (כמו למשל פסילת "כך" ממועמדות לבחירות)כך גם המדינה היהודית צריכה ללמוד להגן על עצמה מפני אלו שרוצים לחסל אותה ולהפוך אותה למדינה ערבית.

    בסיכומו של דבר, אם צריך משהו, זה בטח לא להרגיע. הנמק האנטי-ציוני הממאיר מתפשט ומאכל, וכבר הגענו למצב שצריך לתקוע בכל השופרות ולעורר ולהזעיק שמיים וארץ.

    ישר כוח, ימיני. השפויים בעם איתך. תמשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 286.

    בן דרור אתה מורה הדרך האידאולוגי שלי

    יוחנן , 04/05/10 23:36

    אני נהנה ומזדהה עם מאמר שאתה מפרסם. אתה מסייע מרכזי למפלס השפיות הלאומי שעומד בסכנה מול כל הטירוף שאחז בחלק מאיתנו לאחרונה.יישר כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 285.

    בן דרור אתה נהדר

    אמיתי , 04/05/10 17:46

    תקוותי הגדולה היא שהכוח הטמון בעיתונות יוכל לחולל מהפכה דרך כתבותיך.
    אך יש תקווה, תנועות הנוער הציוניות שבהם נערים בגיל העשרה עד בוגרים , חיים יחד לומדים מתמודדים אחד על השני ועל עוולות המדינה, ומבצעים את המעשה הציוני הכי אנטי קפיטליסטי ,ערכי, שוויוני, אמיץ, הומני ואכפתי כיום.
    גם אני נער בן 19 לפני גיוס עם בני שכבתי בתנועה לצה"ל,(לגדוד 50 של הנח"ל במקרה הנ"ל ולעוד במות בנח"ל במקרים אחרים) חבר בתנועת נוער וחי חיים שותפיים בגרעין בתנועת תרבות - גרעיני אמנויות.

    אינני מסוגל כרגע לתת גב מלא לכל מעשה של כל תנועת נוער כי אינני מכיר אותן ומלוא מעשיהן על בוריים, אך
    אני תוהה כיצד המודעות במדינה כלפיהם כה מועטת ביחס למעשה האדיר וחסר האינטרסנטיות שלהם.
    למשל: תנועת תרבות - גרעיני אמנויות, השומר הצעיר והנוער העובד שכמובן מוכרים לכולם אך מנקדים אותם כמשהו מסויים במדינה בלי לראות את גודל המעשה שלהם, בלי להעריך אותו, וכמובן בלי לתמוך בו.


    הגב לתגובה זו

  • 284.

    לנעמי לויצקי תכנסי ותקראי את ההסבר

    אורי , 02/05/10 12:20

    בעצם מה שאת מבקשת זה, שבן דרור יפסיק לכתוב על הפוסט והאנטי ציונים שמסתובבים בתוכינו ובעולם, כי לא משנה איך תכתוב את זה זה ישמע רע לאוזניך וישר תחשבי שהוא יוצר דה לגיטימציה.
    מה רצית שהוא יגיד?
    לדוגמה:
    בן דרור יכתוב:"נעמי חזן אמרה שישראל ביצע שחיטה.." אהההההה עצור אתה מסיט נגד נעמי חזן.

    "סרט שמשווה בין ישראל לנאצים מומן בידי קרן הקולנוע הישראלית..." אההההה עצור אתה מסית...

    תגידי את נפלת על כל הראש?
    אסור להביא עובדות שלפחות אותי ועוד רבים כמוני מזעזעות?
    את מדברת כאילו אין מספיק דוברים לשמאל הקיצוני בארץ, שכותבים בכל עיתון ועיתון, למה להם את לא אומרת כלום?
    כמה עיתונאים כמו בן דרור יש?
    לא ראיתי אותך אומרת משהו לבילי מוסקונה לרמן לדוגמה שמאשימה את חיילי צה"ל (מבלי להביא עובדות מוכחות וזה ההבדל בינה לבין עיתונאי רציני כמו בן דרור ימיני) בכל דבר מתועב שקורה במדינה לדוגמה אחרי הרצח בבר נוער היא כתבה את השורה הבאה:
    "מי יודע מי עשה את זה? אולי חייל צה"ל שכל היום רגיל לראות אנשים דרך הכוונות..."

    זאת הסתה וההבדל בין מה שימיני עושה למה שמוסקונה לרמן עושה היא שהוא מביא עובדות ולרמן מפתחת תאוריות (מחרידות ברישעותן).
    ה ב נ ת לויצקי?!

    הגב לתגובה זו

  • 283.

    כל הכבוד לבן דרור ימיני

    פטר , 01/05/10 17:04

    בן דרור ימיני רואה את הדברים בצורה נכונה ומפוקחת.איני איש בעל דעות ימניות,(אפילו הצבעתי בעבר עבור ד"ש) אך נמאס מההסתה נגד צה"ל והמדינה.מספיק שהעולם לא אוהב אותנו אין כל צורך שישראלים בעלי משרות מכובדות ייצאו נגד המולדת תוך הפצת תעמולת סרק. הרי אין לנו מקום אחר בעולם ואין לנו על מי לסמוך, אלא רק על עצמנו.
    בן דרור ימיני וגם ד"ר גיא בכור מאירים את עיני הציבור ומזהירים בפני השקרים של יפי הנפש שרוצים לחסל את ישראל היהודית והדמוקרטית וליצור מדינה דו- לאומית עם רוב ערבי כתוצאה של אישור זכות השיבה.
    אין כל הגיון בתמיכה בגורמים אנטי ישראליים שיושבים בתוכנו ולוצים את השמדתנו.
    ציונות היא לא מילת גנאי.
    בן דרור תמשיך לכתוב ולהתריע- אני אוהב אותך!

    הגב לתגובה זו

  • 282.

    בן דרור ימיני, אתה מלך.

    גיא , 30/04/10 18:50

    בגלוי אתה יוצא נגד המסיתים מהשמאל , נגד אותם בוגדי ישראל, נצלנים, משתמטים ונאיבים - ועל כך ההערכה רבה.
    את עיתון ה"ארץ" צריך להחרים, ואת כל פעילי השמאל (רדיקאלי לא רדיקאלי, כולם באותה הסירה) להעביר לעזה, הרי זה הבית שלהם לא? חבריהם "הנאורים", מהחמאס, שבשבילם הם יוצאים להפגנות, יארחו אותם נפלא.

    - ימני גאה.

    הגב לתגובה זו

  • 281.
  • 280.

    גברת לויצקי מכאן שאפשר למכורב"צומת ספרים" את מיין קמפ בחצי שקל .

    בן דרור קלמן תגובה אמיתית ומוחצת לסמולנים , 30/04/10 17:06

    כן כן, עכשיו מתחיל לכאוב לשמאלנים שעד עתה נהנו מבלעדיות בתקשורת ופתאום נשמטת האדמה מתחת לרגליהם והם מתגלים במלא ערוותם.

    הגב לתגובה זו

  • 279.

    בגלל השמאל הקיצוני אין שלום עם הערבים (ל''ת)

    זה מוכח כבר לחלוטין , 30/04/10 16:14

  • 278.

    בגלל השמאל הקיצוני אין שלום. זו כל התורה כולה. (ל''ת)

    וזה ברור ומוכח לחלוטין , 30/04/10 16:13

  • 277.

    מה שבאמת מפחיד הוא שבן דרור לבד במערכה הזאת!!!

    ובפעם האלף - הוא ממש לא שמאלני!!! , 30/04/10 16:12

    הפכנו להיות "מדינת כל מטומטמיה ומטוטמותיה".

    הגב לתגובה זו

  • 276.

    מה אתה מתרגש מנעמי לויצקי? היא הרי כל כך כלום עם כלום

    וכבר אמרו חז"ל: "אין מביאים ראיה מן השוטה" , 30/04/10 16:09

    היא ממש גורנישט מיט גורנישט. אפס, נאדה. שום דבר. ממש.

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    טובעים בעוכרי ישראל

    בועז , 30/04/10 15:46

    אתה צודק בצורה מוחלטת. אלו שמקרבינו אשר עושים הכל כדי לפגוע בנו הם הגרועים מכולם אותם יש להוקיע
    אין לנו צורך בהם, הם שנאת ישראל
    יש להוקיע אותם, לא דעות אלא שנאה

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    די די נמאסתם,כל העיתןנאים, האמנים והמשועממים!!!

    שכל תכליתם לתקוע ולהוקיע את מדינת ישראל!! , 30/04/10 14:09

    בסדר, הבנו שאתם דפוקים חזק בראש, לכו לישון עם החמאס, שם נקי חמים ונעים!

    הגב לתגובה זו

  • 273.
  • 272.

    אין גבול לצביעות של השמאל - ולויצקי יותר תמימה ממה שחשבתי!!!

    צוחק עד דמעות , 30/04/10 13:11

    האם זאת נעמי לויצקי האמיצה שחשפה את מאחורי הקלעים של בית המשפט העליון?, את היוהרה והרודנות (מילים שלי) של השופט ברק??

    לויצקי את כנראה תמימה באמת אם את לא מבינה ש"כוחות השמאל" בעולם בעיקר אך גם יותר ויותר בישראל הפכו את הביקורת הלגיטימית עלינו לכדי אג'נדה של שנאה כלפי הציונות וישראל. ואת ברוב תמימותך נותנת יד לכך על-ידי נסיון השתקה של אלה שנלחמים בחזרה.

    לויצקי, למה לא שמענו את קולך נגד הכתבות והמילים שמופיעות בעיתון הארץ למשל, מילים מכפישות, כולל השוואת מעשי ישראל בשטחים למעשי הנאצים?
    האם לגיטימי בעינייך שישראלים, כולל ארגונים ממומנים מסייעים ואף מובלים את הנסיונות להעמיד קציני צה"ל בחו"ל??
    אם לא אז תלחמי בזה באותו הלהט שאת תוקפת את ימיני,
    ואם את חושבת שזה לגיטימי אז כאן נפרדות דרכינו.
    אני ציוני ואני גאה בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    חשיפת הנחשים והזוחלים למיניהם - חזק ואמץ

    משה הרץ , 30/04/10 10:29

    אנשים בארץ הזאת ירדו מהפסים: 60,000 חרדים קיבלו השנה פטור משרות בצבא. הקרן החדשה נגד המדינה, חברי כנסת - גייס חמישי, איטלקטואלים ו"מחנכים" - משתינים על המדינה שאיפשרה להם להגיע לאן שהגיעו וקוראים לחרם על המדינה, הערבים כמו אחיהם המוסלמים - אינם תורמים מאומה - להיפך מעוררים ריב ומדון למרות שקיבלו כאן יותר מבכל מדינה אחרת בעולם.......וכן הלאה יפי נפש ומעוותי מציאות ועובדות ( נא לא להתבלבל - אינני קיצוני ימני ואפילו נוטה לשמאל!).
    מסתובבים כאן באופן חופשי נחשים, זוחלים אחרים ומלחכי פינכה ופרזיטים רבים, שאינם מתביישים "לירוק לבאר ממנה שתו", "להשתין עלינו מהמקפצה" ועוד לצחוק לנו בפנים.
    בדעותיך ובחשיפת העובדות אתה חושף את הצד האפל של ארגונים ואנשים אלו, מכניס קצת שפיות ופרופורציה נכונה למה שמתרחש כאן ואתה מבטא ומייצג דעתם של אלפים רבים במדינה הזו.
    אתה עושה מלאכת קודש - חזק ואמץ.
    משה הרץ

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    אני מזדה

    בירנבוים אסתר , 30/04/10 09:42

    אני כל כך שמחה שיש מי שאומר את האמת .לא רק השמאל נשמע.רוב העם מחזיק בבדעותיו שלימיני אבל קולו לא נשמע מספיק בעבר.א'פה אהבת היהודימ אצל השמאל


    .

    הגב לתגובה זו

  • 268.

    השמאל הרדיקלי מסוכן

    ישראלית שאיכפת לה ,30/04/10 01:50

    בן דרור ימיני - מסכימה עם כל מילה שלך.
    ואוסיף ואומר כי להסכנה המרכזית בעיני של השמאל הרדיקלי שהוא מוליך רבים וטובים לזרועות הימין.
    כתבתי על כך רשימה בבלוג שלי ויהיה זה לכבוד עבורי אם תקרא אותה

    עושה שם רע לשמאלנים
    http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1685035

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    בן דרור ימיני - חזק ואמץ, נקעה נפש העם מקליקת השמאל הקיצוני בתקשורת

    דה-דה , 29/04/10 22:29


    זהו מיעוט שולי בקרב הציבור היהודי, שאיבד את דרכו. קל יותר להוציא את היהודים מן הגלות מאשר להוציא את הגלות מן היהודים - ושמאל סהרורי ושונא-עמו זה הוא הוכחה לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    כל כתבה בהארץ נגדך,רק מוסיפה לך נקןדןת זכות

    אוהב ישראל , 29/04/10 22:22

    כי בינינו מי זוכה בהארץ להערכה,החמאס,הקרן החדשה לשנאת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    אל תדאג בן דרור, העיניים של כולנו נפתחו ונפתחות. לא צריך להתרגז.

    רוזנהיימר עבדול , 29/04/10 22:03

    בקרוב מאוד הרוב המוחלט במדינה יקיא את הצבועים, המסיתים, המדושנים, והבטלנים ממעליליהם כנגד ישראל ואזרחיה.

    אנוכי מצביע מפלגת העבודה, ציוני שמאלני, וכמוך איני יכול לסבול את עזות המצח המתחסדת הצבועה וההרסנית של אלו המתקראים בשם "שמאל". מושג ה"שמאל" נחטף ונאנס על-ידי גורמים אנטישימים ואוטואנטישמים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    התוכנית של לויצקי בערוץ 1 הייתה הגרועה ביותר בהיסטוריה של הטלויזיה .

    ואם היא הייתה מהימין העיתונות הייתה מכסחת אותה לגזרים , 29/04/10 22:02

    אבל מכיוון שהיא מהצד הנכון : התוכנית שלה עברה בשתיקה רועמת- העיקר שעוד מישהו מהמחנה חולב את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    הניחו לקללות. נעמי לויצקי דיברה מעומק ליבה וזו תחושתה הנכונה (ל''ת)

    במקום להכות בשמאל צריך לקרב אותו באהבה , 29/04/10 21:59

  • 260.

    "האלהת הצבא והערצת הכוח"- משפט אומלל של לויצקי

    אליוי , 29/04/10 21:34

    הקביעה ההחלטית הזו שאינה קשורה למציאות
    מאיפה הקביעה הזו באה ?
    הרי כולנו שרתנו בסדיר ועשינו מילואים ואנחנו יודעים את הסבל הכרוך בשירות בצבא
    אז מאיפה באות הקביעות המוזרות האלה ?
    המקור לקביעות זה השמאל האירופאי
    לויצקי הפסיקה לחשוב ומאפשרת לשונאי ישראל
    האירופאים להדביק לישראל תארים כמו
    מדינה קולוניאלית
    מדינת אפרטהייד
    ציונות היא גזענות
    במקום להלחם בשמאל האירופאי היא משתפת פעולה עם שונאי ישראל
    כאמור ההוכחה נמצאית כבר בדברי הפתיחה שלה

    כדי להסביר את הענין טוב יותר הנה דוגמא
    לגברת מהלייבור (דוגמא קלסית לענין)
    נגברת זו קבעה שהחילים הישראלים מבצעים מאות מעשי אונס בנשים פלסטיניות בגדה
    את זה היא הסיקה מגילוי אלפי מעשי אונס שביצעו חילים בריטיים בקניה
    (מעשים שהושתקו)
    הגברת הבריטית משליכה עלינו כל דבר רע
    שהיא יכולה לעלות בדעתה
    גם הערצת הצבא והערצת הכוח אופינית יוןתר לאירופה ובטח לא לישראל שנלחמת על קיומה
    וזקוקה לצבא כענין קיומי
    אבל לויצקי משמשת כצינור שמעביר את הביוב האירופאי לתוך ההויה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    היא צודקת

    הכובש מלוד , 29/04/10 21:21

    צריך לתת ל"אנשי הרוח" את כל מה שהם מייחלים לו.
    נחזיר את כל השטחים.
    אחר כך נגיד אמרנו לכם ונכבוש מחדש.
    כיבוש הדעת...
    http://schmuckupation.wordpress.com/


    הגב לתגובה זו

  • 257.

    בן דרור, נקודת אור שלי. תודה (ל''ת)

    למרות שאני תושב ישע , 29/04/10 21:13

  • 255.

    דרור מיצג אותי (ל''ת)

    אדם מהישוב , 29/04/10 21:06

  • 254.

    אי-דיוקים בעובדות, או יותר נכון שקרים של הגברת.

    דוד , 29/04/10 20:58

    1.דוד ריב צריך להפסל מלקבל את פרס דיזנגוף כיוון שהוא מטיף בעולם בעד החרמת תל-אביב.
    2.לעטוף את יצירת ההבל של שני האנטי-שמים, בדגל ישראל ולקרוא לה ערכה למושגי הציונות זו רמאות נתעבת.ואם זה מוצר מסחרי, איזה רווח יש לאדונים הלא-נכבדים ממכירתו.
    3.לקרוא לארגונים אנטי-שמיים,אנטי-יהודיים,אנטי-ציוניים ואנטי-ישראליים ארגוני זכויות אדם זה תמצית ההתנהגות האורווליאנית.

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    "בלי מימון אין יצירה"

    תומר , 29/04/10 20:55

    כמה הזוי, הגברת לקחה כסף רב מרשות השידור בלי ליצר שום דבר. רשות השידור קורסת בגלל לויצקי ודומיה עסקנים שרוב תקציב רשות השידור (כמליארד ש"ח בשנה) הולך למימון החיים הטובים שלהם, משכורות, פנסיות, בגדים, ועוד, בעוד רק 1% מהתקציב הולך ליצירתיות. בגלל זה הקומוניזם נכשל, הללו שמעודדים אותו ככל הנראה פשוט לא אוהבים לעבוד רוצים שאחרים יעבדו בשבילם והם יגרפו כסף, וזאת הסיבה למה אין יצירתיות. בישראל החבורה הזאת השתלטה על האמנות ומי שאין לו דעות אנטישמיות ואנטי ישראליות לא מתקבל כאמן.

    הגב לתגובה זו

1 2 3 4 5 6 7 8  
עד כה: 565 תגובות ב-292 דיונים

כתוב מייל לבן-דרור בן-דרור ימיני

נולד בערב ליל הסדר, ולכן שמו בן-דרור. עיתונאי ומשפטן. פרסם את הספר "אגרוף פוליטי" והיה עורך העיתון הלוחמני "הפטיש" 
 
מאמרים של בן-דרור ימיני מהעבר, וכן מאמרים מתורגמים לאנגלית ולשפות נוספות ניתן למצוא בלחיצה על הקישור כאן.

  • תגובות אחרונות