Ponedjeljak, 6. travnja 2015.
Obljetnica bitke kod Kućibrega

Mesić: Desnica vladajućima nametnula mišljenje da je komunizam zločin

Foto G. Šebelić / Cropix
Foto G. Šebelić / Cropix
Autor: Davor Šišović
Objavljeno: 9. studenog 2014. u 21:11

Negatori antifašizma žele preduhitriti demokratske izbore indoktrinirajući prije svega mlade da izbori neće biti slobodni, ali je poručio da se izbori ne mogu dobiti ni na ulici ni s oltara, kazao je Stjepan Mesić

KUĆIBREG   Masovnim zborom hrvatskih, slovenskih i talijanskih antifašista, njihovih simpatizera i sljedbenika, danas je u Kućibregu, mjestu na samoj hrvatsko-slovenskoj granici, obilježena 70. obljetnica bitke združenih partizanskih snaga Druge brigade 43. istarske divizije, brigade tršćanskih partizana »Garibaldi«, i partizanskih jedinica Komande mjesta Koper protiv okupatorske njemačke vojske. Bitka je zapravo održana 3. i 4. studenog 1944. godine, ali je kao dan njezina ovogodišnjeg obilježavanja odabran 9. studeni koji se u spomen na zloglasnu »Kristalnu noć« u svijetu obilježava kao Svjetski dan borbe protiv fašizma i antisemitizma. U tom duhu protekla je i većina izlaganja čak osmorice govornika iz Hrvatske, Slovenije i Italije.

Prvi je uzvanicima dobrodošlicu poželio bujski gradonačelnik Edi Andreašić, podsjetivši da se ovakve komemoracije održavaju od 1959. kada je narod Bujštine i Koparštine zajedno podigao spomenik partizanima poginulima kod Kućibrega, i naglasivši da je osnovna svrha ovih skupova isticati slogu dvaju naroda, ali i zajednički bunt protiv rastućeg desničarstva. Gradonačelnik talijanske Muggie Nerio Nesladek istaknuo je kako duh kod Kućibrega poginulih hrvatskih, talijanskih i slovenskih partizana i danas živi gdjegod u svijetu još traje borba za mir i demokraciju, a gradonačelnik slovenske Izole, Igor Kolenc, naglasio je kako pouka NOB-a treba biti da se narodi trebaju udruživati radi zajedničke dobrobiti i braniti vrednote suživota i solidarnosti.

Predsjednik udruge talijanskih antifašista (ANPI) za regiju Furlaniju, Elvio Ruffino, ukazao je da je talijanskim partizanima zajednička borba protiv fašizma i nacizma s hrvatskim i talijanskim suborcima značila i borbu za novu demokratsku Italiju, a istarski župan Valter Flego je Kućibreg nazvao »mjestom trajne memorije bratske convivenze i antifašističke fratellanze«. Flego je također naglasio da je antifašizam ugrađen u temelje nove Europe i demokratske Hrvatske, te da se Istri kao zavičaju i Hrvatskoj kao domovini najbolje može pomoći zalaganjem za njenu dalju demokratizaciju i decentralizaciju.

Slovenski ministar obrane Janko Veber je zajedništvo hrvatskih, slovenskih i talijanskih partizana u bitci kod Kućibrega usporedio s današnjim zajedništvom triju država u Europskoj uniji i u NATO savezu, te zaključio: »Kako danas živimo u miru i naše razlike nisu rizici za mir, uspješno razvijamo mirnodopsku suradnju u zaštiti i spašavanju«.

Najtoplije je pozdravljen govor bivšeg hrvatskog predsjednika Stjepana Mesića, koji je na početku svog govora ustvrdio: »Istra se primjetno izdvaja od drugih dijelova Hrvatske po tome što ustraje u svom antifašističkom opredjeljenju; to je dobro za Istru, ali nije dobro za Hrvatsku«. Mesić je oštro zamjerio profašističkoj krajnjoj desnici u Hrvatskoj na pokušajima revizije povijesnih činjenica, a pred tim pokušajima ponekad poklekne i »nedovoljno odlučna politika vladajuće garniture koja kao da ne zna što bi s antifašizmom, kao da ga se srami, jer joj je desnica nametnula svoje mišljenje da je komunizam zločin«. O tome je Mesić zaključio: »Komunizam i socijalizam nisu fizički likvidirali ljude na osnovu rasne i nacionalne pripadnosti, a fašizam jest, i to ću uporno ponavljati dokle god sam živ, i nikakva diploma nikome ne daje za pravo da mladima govori kako su fašizam i komunizam isto«.

Stjepan Mesić smatra da je u današnjoj Hrvatskoj »nasušna potreba braniti antifašizam, to je imperativ za svakoga kome je stalo do ove zemlje i do istinskog suživota njenih građana«, te upozorava kako negatori antifašizma žele »preduhitriti demokratske izbore« indoktrinirajući prije svega mlade da izbori neće biti slobodni, ali je poručio da se izbori ne mogu dobiti »ni na ulici ni s oltara«. Na kraju je poželio da dogodine u istoj atmosferi kakvu je zatekao na skupu na Kućibregu »cijela Hrvatska obilježi obljetnicu pobjede u Drugom svjetskom ratu«.

Komentari

122
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • gibo
    gibo   Objavljeno: 17. studenog 2014. u 6:10

    Staro komunističko i udbaško govno, ne miješaj antifašizam i komunizam. A sve antifašiste koji su ubijali poslije kapitulacije bez suđenja treba uhititi i osuditi pod hitno, neka krepavaju u zatvoru. Na taj način će se skinuti ljaga sa istinskih boraca koji su ratovali po svim pravilima. Isto kao i u Domovinskom ratu, suđenjem idiotima skinuti će se ljaga sa svih nas. Sranja su rađena NAKON što su se gardijske postrojbe i postrojbe specijalne policije povukle s terena. Zločin je zločin i svaka žrtva ima svoga krivca koji mora biti osuđen, od WWII do Domovinskog rata. Komunizam?!? Totalitarnio režim koji je u cijeloj EU osuđen a nadam se da će i kod nas biti provedena LUSTRACIJA. Ali, to je ipak samo moje mišljenje.

  • Ante Francetić
    Ante Francetić   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 22:16

    https://www.youtube.com/watch?v=egku0sLuqDE

  • Joe Strummer
    Joe Strummer   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:53

    Komunizam je sjajna ideja koja je imala lošu realizaciju, a fašizam je loša ideja koja je imala sjajnu realizaciju.

    • Matija Serdarusic
      Matija Serdarusic   Objavljeno: 11. studenog 2014. u 15:45

      Komunizam je bio ideja koja je imala fašističku realizaciju.

    • Matija Serdarusic
      Matija Serdarusic   Objavljeno: 11. studenog 2014. u 15:44

      Komunizam je bio ideja koja je imala fašističku realizaciju.

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:38

      E MOJ CINCAR, PA ŠTO SI POBJEGAO U KAPITALISTIČKU ZEMLJU NAKON TRAKTORIJADE, MOGAO SI NA KUBU ILI SJ. KOREJU.... A TI BAŠ U TRULI KAPITALIZAM....

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:13

      E sad', da se razumijemo. Niste vi, desnicari, krivi sto ste retardirani, bas kao i sto prave ovce nisu krive sto su, poput vas, tupe, pa im treba coban za prezivljavanje. Coban ih, doduse, izrabljuje, ali bez njega bi im bilo jos gore.

      Vi, desnicari, ste, bas kao i te prave ovce, rodjeni maloumni, te tako niste krivi sto ste takvi.

      Protiv prirode se izgleda ne moze. Mozda evolucija od vas stvori prave ljude, koji umiju razmisljati svojom glavom, i koji umiju biti sami sebi gazde i gospodari. Znaci, par 10 000 godina, i mozda bude nesto i od vas.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:11

      što se peniš bez plavog radiona srećo, sam si si dasku nasapunal :))

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:02

      Medjutim, kada debili poput tebe evoluiraju u prave ljude, propasti ce i kapitalizam, bas kao sti su propali i prethodna mu izrabljivacka drustvena uredjenja robovlasnisto i feudalizam.

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:59

      Jeste, Blues. Problem je sto jos uvijek ima previse desnicarskih idiota poput tebe.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:37

      Viš, viš @Drug-ovi, dobro si to primijetil, ljudi su povodljivi pa se vole povoditi za upravljačkom elitom, nije to rezervirano samo za jedan sistem, ujedno si si dao i odgovor zakj vam je komunizam kihnul, svi despotski i totalitarni sistemi povijesti koje su ljudi morali slijeopo slijediti kihnuli su iz istoga razloga, prijetvornost, poltronstvo, nepotizam, klijentelizam, korupcija, grabež.....ki ni štuke debeli šarani se množe

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:24

      POZDRAV DRUG CINCAR, alias VASA TRAKTORISTA...RASUO VAS ŽIVOT "PO CELOJ KUGLI ZEMALJSKOJ,,,"

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:18

      Da, lošu realizaciju jer jos uvijek ima previse desnicarskih idiota poput tebe.

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:00

      "Komunizam je sjajna ideja koja je imala lošu realizaciju...", EPPUR SI MUOVE!

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 15:59

      Da, komunizam je prerano nastupio na scenu. Prvo svijest u sitnozube marve mora porasti na odgovarajucu i potrebnu razinu.

      Jos uvijek ima previse desnicarskih idiota koji slijepo slijede pastire u obliku kapitalista i crkvenjaka.

  • Blues
    Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:32

    Komunizam-socijalizam služi lijenim i nepoštenim egoistima da bi živjeli na račun vrijednih i poštenih altruista.

  • despot
    despot   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:25

    KOMUNIZAM JE BOLEST teža od SIDE, KUGE, GUBE I RAKA ZAJEDNO.
    POSTOJI SAMO JEDAN NAČIN DA SE ISKORIJENI.

  • Ante Francetić
    Ante Francetić   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:19

    komunizam = fašizam tako kaže rezolucija vijeća europe.

  • Blues
    Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:08

    Komunizam koji smo do sada vidjeli i doživjeli u svijetu bio je nametnuti totalitarizam koji je svekoliko društveno upropastio sve zemlje u kojima je prakticiran. Prema tome samo duboko indoktrinirana matrica može ga zagovarati ako ne dokaže suprotno.
    Zato zagovornici komunizma okrenite ploču, počnite ga prakticirati sa istomišljenicima u komunama osnovanim vlastitim sredstvima pa dokažite na taj način da je dobar i da funkcionira, braneći ga a ostavio je krvavi trag po cijelom svijetu ispadate smiješni, da ne upotrijebim koju drugu riječ....

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 22:49

      a ti nemaš pametnija posla nego da čitaš moje komentare!?Još i ispravljaš neke greške.Ja se niti ne trudim da ih ispravljam

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:44

      @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....
      "omogućio X4 (ti uistinu ne umiješ upotrijebiti ć i č),
      inaće,
      zloćine......skromno pismeno čeljade

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:34

      sorry zbog teh.greške x3

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:32

      Blues Pa npr.Hrvatskoj je "komunizam"puno pomogao.Prije svega,omogučio joj je opstanak,a poslije ustaškog zuluma.Omogučio joj je ravnopravan položaj u okviru juge,a isto tako,poslije ustaškog zuluma..Omogučio je hrvatskom narodu status pobjednika u IIsvj,ratu.Okupio je sve hrvatske zemlje u okvir rvatske,kakvu je i danas poznajemo,Na gospodarskom planu,pretvorio je tu nisko razvijeno,poljoprivrednu zemlju u srednje razvijenu ind,zemlju.Omogučio je očuvanje hrvatske kulturne baštine na visokoj razini i razvoj kulturnih tekovina.Odškolovao je generacije mladih ljudi,kojima inaće to školovanje ne bi bilo dostupno...i još mnogo toga. Uz Sloveniju ,Hrvatska se popela na razinu najrazvijenijih zemalja istoćne i južne Evrope.Prije "komunizma"ona je bila na samom dnu,točno na onom mjestu koji joj pripada s obzirom na geografski položaj,a na tom položaju je i danas,a na tom položaju bi bila i da nije bilo komunizma.Dakle,ovdje se radi očinjenicama."svakodnevni populizam" bi bio kada netko govori da bi Hrvatska ,da nije bilo komunizma"bila Švicarska.Evo,25 godina smo bez tog komunizma a ne samo da nismo švicarska nego nemamo ni onaj položaj koji smo imali za vrijeme komunizma.Jasno je da smo upravo na onom mjestu koje nam i geografski pripada:nešto bolji od Srbije i Bosne,a daleko od Slovenije.Međutim sada su nas stigle i istočnije Rumunjska i Bugarska."Rat je uzrok tome u neznatnoj mjeri.Poznato je da se države vrlo brzo oporave nakon ratnih šteta(npr.Njemačka,pa i Juga koja je već nakon 15 godina i to pravog i teškog rata bila razvijenija nego ikada prije.Izvan Hrvatske i Juge,komunizam je ostavio negativne tragove samo na Češku,Poljsku i Mađarsku,međutim tu se nije radilo o "komunizmu" nego o Staljinizmu.Samo usput.Juga se nigdje ne spominje u "Bijeloj knjizi komunizma"a nitko ju nije niti doživljavao kao komunističku zemlju,osim domačih fašista,kvazi fašista i budalaša i to u dnevno političke svrhe.EU nije nigdje osudila komunizam(to jednostavno nema smisla ni logike,niti bi EU imala pravo na to)nego je osudila komunističke(I?)zloćine,u strahu da ne osudi staljinističke zločine.Pandan komunizmu bi mogao biti samo kapitalizam,a ne fašizam.

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:31

      Blues Pa npr.Hrvatskoj je "komunizam"puno pomogao.Prije svega,omogučio joj je opstanak,a poslije ustaškog zuluma.Omogučio joj je ravnopravan položaj u okviru juge,a isto tako,poslije ustaškog zuluma..Omogučio je hrvatskom narodu status pobjednika u IIsvj,ratu.Okupio je sve hrvatske zemlje u okvir rvatske,kakvu je i danas poznajemo,Na gospodarskom planu,pretvorio je tu nisko razvijeno,poljoprivrednu zemlju u srednje razvijenu ind,zemlju.Omogučio je očuvanje hrvatske kulturne baštine na visokoj razini i razvoj kulturnih tekovina.Odškolovao je generacije mladih ljudi,kojima inaće to školovanje ne bi bilo dostupno...i još mnogo toga. Uz Sloveniju ,Hrvatska se popela na razinu najrazvijenijih zemalja istoćne i južne Evrope.Prije "komunizma"ona je bila na samom dnu,točno na onom mjestu koji joj pripada s obzirom na geografski položaj,a na tom položaju je i danas,a na tom položaju bi bila i da nije bilo komunizma.Dakle,ovdje se radi očinjenicama."svakodnevni populizam" bi bio kada netko govori da bi Hrvatska ,da nije bilo komunizma"bila Švicarska.Evo,25 godina smo bez tog komunizma a ne samo da nismo švicarska nego nemamo ni onaj položaj koji smo imali za vrijeme komunizma.Jasno je da smo upravo na onom mjestu koje nam i geografski pripada:nešto bolji od Srbije i Bosne,a daleko od Slovenije.Međutim sada su nas stigle i istočnije Rumunjska i Bugarska."Rat je uzrok tome u neznatnoj mjeri.Poznato je da se države vrlo brzo oporave nakon ratnih šteta(npr.Njemačka,pa i Juga koja je već nakon 15 godina i to pravog i teškog rata bila razvijenija nego ikada prije.Izvan Hrvatske i Juge,komunizam je ostavio negativne tragove samo na Češku,Poljsku i Mađarsku,međutim tu se nije radilo o "komunizmu" nego o Staljinizmu.Samo usput.Juga se nigdje ne spominje u "Bijeloj knjizi komunizma"a nitko ju nije niti doživljavao kao komunističku zemlju,osim domačih fašista,kvazi fašista i budalaša i to u dnevno političke svrhe.EU nije nigdje osudila komunizam(to jednostavno nema smisla ni logike,niti bi EU imala pravo na to)nego je osudila komunističke(I?)zloćine,u strahu da ne osudi staljinističke zločine

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 17:19

      Blues Pa npr.Hrvatskoj je "komunizam"puno pomogao.Prije svega,omogučio joj je opstanak,a poslije ustaškog zuluma.Omogučio joj je ravnopravan položaj u okviru juge,a isto tako,poslije ustaškog zuluma..Omogučio je hrvatskom narodu status pobjednika u IIsvj,ratu.Okupio je sve hrvatske zemlje u okvir rvatske,kakvu je i danas poznajemo,Na gospodarskom planu,pretvorio je tu nisko razvijeno,poljoprivrednu zemlju u srednje razvijenu ind,zemlju.Omogučio je očuvanje hrvatske kulturne baštine na visokoj razini i razvoj kulturnih tekovina.Odškolovao je generacije mladih ljudi,kojima inaće to školovanje ne bi bilo dostupno...i još mnogo toga. Uz Sloveniju ,Hrvatska se popela na razinu najrazvijenijih zemalja istoćne i južne Evrope.Prije "komunizma"ona je bila na samom dnu,točno na onom polozaju koji joj pripada s obzirom na geografski položaj,a na tom položaju je i danas,a na tom položaju bi bila i da nije bilo komunizma.Dakle,ovdje se radi očinjenicama."svakodnevni populizam" bi bio kada netko govori da bi Hrvatska ,da nije bilo komunizma"bila Švicarska.Evo,25 godina smo bez tog komunizma a ne samo da nismo švicarska nego nemamo ni onaj položaj koji smo imali za vrijeme komunizma.Jasno je da smo upravo na onom mjestu koje nam i geografski pripada:nešto bolji od Srbije i Bosne,a daleko od Slovenije.Međutim sada su nas stigle i istočnije Rumunjska i Bugarska."Rat je uzrok tome u neznatnoj mjeri.Poznato je da se države vrlo brzo oporave nakon ratnih šteta(npr.Njemačka,pa i Juga koja je već nakon 15 godina i to pravog i teškog rata bila razvijenija nego ikada prije.

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:04

      @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....
      "donjeo , Evrope, dapače....."

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 15:39

      kojim zemljama i što? daj jedamput izađi iz tog okvira generaliziranja i stereotipnog podmetenja na razini dnevnog populizma i konformizma, unaprijed hvala

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 15:17

      komunističko uređenje je puno toga dobrog donjeo nekim narodima i zemljama.Naravno,te zemlje i narodi se nikada nisu i ne mogu se uspoređivati sa najboljim zemljama na svijetu,poput onih zapadne Evrope,ali to ne bi ni da nije bilo komunizma,dapaće.Međutim ako usporedimo te zemlje sa drugim kapitalističkim zemljama,poput npr.Mexika ili Urugvaja,Argentine...slika je sasvim drugačija.Pa u kapitalističkom Mexiku vladaju narko karteli,cijela područja su izvan snage zakona,a ljudi se ubijaju poput stoke

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:31

      zato bi bilo lijepo vidjeti tvoji komunu u praksi ;)

    • rinje
      rinje   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:26

      nisi ti ništa vidio osim TV-a

  • Karlo Vrhovec
    Karlo Vrhovec   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 12:28

    Što prije zazidat zid od Trsta do Rijeke i proglasit Republiku Istrijansku, a škovace ča su se doselile, bacit priko zida. a komunjarama i usrašama ulaz u Istru zabranit....

    • Matija Serdarusic
      Matija Serdarusic   Objavljeno: 11. studenog 2014. u 15:47

      Od kada se računa doseljenje?

  • panpetar
    panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 12:06

    Zapravo,ovi kvazi ustaše nemaju ništ protiv komunista,njima su meta partizani,antifašisti koji su njihove usraše poskidali ko zečeve na kraju rata

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:14

      NA PRIMJERU TUpanpetra SE NAJBOLJE VIDI KAKO JE PROCES OPISMENJAVANJA NACIONALNIH MANJINA IPAK POSTIGAO NEKAKVE REZULTATE, NIJE TO JOŠ TO, ALI IPAK JE POMAK....

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 15:24

      Usraše su jedini fašisti (uz četnike,kozake,belogardijce,baliste i sl.stoku koji se nisu predali ni nakon kapitulacije,već su nastavili sa svojim zločinima.Na kraju su se predali Englezima,a Englezi su ih sa gađenjem predali partizanima.Da ih nisu predali partizanima narod bi ih do zadnjeg likvidirao,a ovako,može se reći da su partizani bili još i preblagi

    • Ante Francetić
      Ante Francetić   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:17

      veliki antifašisti su ustaše pobijali nakon rata od 45 do 48 kada su se ustaše već davno razoružali i predali. to su pravi antifašisti koji nenauružane zarobljenike muče i ubijaju.

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:17

      @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....

  • vferari
    vferari   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 11:42

    Svi vi koji bljezgate o nečem što nemate pojma il nećete da imate pročitajte prilog koji je napiao Arjavas u 10.45 bit će jasno ako želite da vam bude Ja sam htio reagirati na neka piskaranja ali nakon Arjavasa nema potrebe.

  • ovca
    ovca   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 10:36

    Vratite Vi nama diktaturu proletarijata.

  • pro patria paricani
    pro patria paricani   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 10:18

    Kada politika (vlastodržci i oni koji bi ih trebali zamijeniti), nema što ponuditi podanicima u smislu napretka pogotovo gospodarsog, onda pribjegava tisućljetnoj "mudrosti" , "Zavadi (podijeli) pa vladaj", a narod to obilato puši, e stvarno smo jadni i nismo bolje ni zaslužili , a pogotovo što ovog kameleona za to jako dobro doživotno plaćamo.

  • mrgud9
    mrgud9   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 9:32

    U evropskom parlamentu je komunizam osuden kao zlocinacka organizacija poput fasizma al za potomak partizanskih koljaca ne prizna istinu a njegov otac je bio glavni udbas u slavoniji i poslije rata su stotine hrvata pobili...a svaki normalan covjek je antifasista kao i antikomunista jer ebe su zlocinacke organizacije..

    • rinje
      rinje   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 14:34

      ja sam antikapitalista, jer kapitalizam je fašizam novca nad ljudskim sudbinama, kako se do kapitalizma dolazi putem "demokratskih izbora", nisam ni za demokraciju, jer namjerno zgadivši politiku "demokrati" očekivano žive od plaćenika, glupih ljudi, idealista... i spin doktora koji se natječu u igri kao da je riječ o akvariju, nemaju oni ljudskosti u svojem djelovanju. Svaki sustav čini zločine, koliko god mi to htjeli priznati ili ne.

  • sainfeld
    sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 9:07

    @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....
    "SDP je pravni sljednik SKH,a stvarni sljednik je HDZ....." UKOLIKO JE TAKO, ŠTO JE SA PARTIJSKIM NEKRETNINAMA KOJE JE STRANKA "DEMOKRATSKIH" PROMJENA alias SOCIJAL-DEMOKRATSKa PARTIJa NEMILICE PRIGRABILA, SMATRAŠ LI DA BI SE TE NEKRETNINE TREBALE PREDATI ONIM STRANKAMA U KOJE SE SLILO NAJVIŠE BIVŠIH PARTIJACA?

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 16:06

      @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....
      "opterečuju....."

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 15:34

      sainfeld,govedo bosansko skini mi se s kurca sa svojim kvačicama.Izgleda da ti je to jedino što znaš ako znaš.Normalni ljudi se ne opterečuju takvim bedastoćama.Barem ne tako uporno i to na tuđem primjeru.

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:16

      @TUpanpetar
      "znaći , močan"......PROBAJ OPET.... ZAMIJENI KVAČICE NA OVE DVIJE RIJEČI, MOŽDA BUDE BOLJE......skromno pismeno čeljade....

    • sainfeld
      sainfeld   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 13:14

      @TUpanpetar, krivotvoritelj broja poginulih i lažni branitelj ( vjerovatniji branitelj "otadžbine ), kao i skromno pismeno čeljade....

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 11:56

      sainfeld munjaro neobrazovana,pa "pravni sljednik" upravo to znaći.Zar je SDP trebao prepustiti te nekretnine zločinačkoj?HDZ je ne samo stvarni,nego i kadrovski i ideološki sljednik SK.Uostalom ,u tvom omiljenom trešu "Dnevno"možeš pročitati da je "HDZ močan zbog 97000 komunista.Možda je i to krivotvoreni podatak?Možda vodstvo HDZa(tuđman,Šušak,Šeks,Manolić,mesić,glavaš,Brodarac,kutle,jarnjak) nije bilo komunističko-udbaških korjena ?

  • zemunac
    zemunac   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 8:58

    Lažljivi Stevo! Dosta izjednačavanja komunizma i antifašizma!!! I moj otac partizan, i ja HOS-ovac smo antifašistu, a nismo komunisti!

  • zemunac
    zemunac   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 8:58

    Lažljivi Stevo! Dosta izjednačavanja komunizma i antifašizma!!! I moj otac partizan, i ja HOS-ovac smo antifašistu, a nismo komunisti!

  • komarća
    komarća   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 8:17

    Mesiću, komunizam je zloćin i to ne triba uopće dokazivati.

    • rzbrzotrz
      rzbrzotrz   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 12:08

      U pravu je arjavas kad kaže da da komunizam "promiće čovjekoljublje , jednakost , među ljudima i ravnopravnost". Sve je to većdokazano u praksi. Kad komunisti preuzmi vlast najprije u ime čovjekoljublja eliminiraju sve neistomišljenike, a zatim u ime jednakosti svim neistomišljenicima, koji su nekim čudom preživjeli čistku, onemoguće ikakvo javno djelovanje i napredovanje u karijeri, te na kraju, u ime ravnopravnosti naprave otimačinu privatna imovine i sebi ravnopravno dodjele najelitnije nekretnine.
      Da, reći će komunisti, da sve navedeno nema veze s njihovom ideologijom, da su njihovi "duhovni" oci iz prošlosti malo zastranili i sve krivo shvatili i da će sljedeći put sigurno biti drukčije. I ja im vjerujem. Isto kao što vjerujem da će dogodine na vrbi izrasti grožđe.

    • arjavas
      arjavas   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 10:45

      Komarča ., Komunizam je ideologija ili ti svjetonazor , kao što su to i religija , fašiozam , nacizam i druge ideologije . Krščanstvo ka svjetonazor je u svojoj ideologiji humano , međutim , kao što znamo , stoljećima su u ime krščanstva ubijani mnogi nedužni , spajivale vještice , vampiri , vodili križarski ratovi i slična nedjela . U Hrvatskoj su se prije dva stoljeća na srde Griča još uvijek spalljivale vještice . Znači li to da je krščanstvo kao ideja zločinačko . Naravno da nije i u pitanju je praksa . Svaki ko je pročitao ijednu knjigu koja promiće komunizam može vidjeti da komunizam promiće čovjekoljublje , jednakost , među ljudima i ravnopravnost . Nacizam kao ideologija promiče rasnu , vjersku , . i političku netoleranciju , a u ime nacije treba uništiti i fizički istrjebiti sve one koji se ne uklapaju u te kalupe . Ustaški pokret je prihvatio ideologiju nacizma , i utom je smislu donio i zakone , a bome ih je revno i provodio . Normalno je da se crkva diže na sve četri kad se spomene komunizam , jer ideolozi komunizma vele da je religija opijum za narod te da je povijesno nastala i kao takva će kroz povijest nestati .

  • Slobodni
    Slobodni   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 7:10

    Ovaj pjevač ustaških pjesama treba u zatvor

  • Slobodni
    Slobodni   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 7:10

    Ovaj pjevač ustaških pjesama treba u zatvor

  • Poncije Pilat
    Poncije Pilat   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 6:58

    Svaka riječ koju ovaj čovjek kaže je čisto sranje i laž.

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 6:32

    Antifašizmu se loše piše kad ga se Mesić hvata branit ga i čuvat. Usput, njegov bi govor na taj dan dobio na težini i uvjerljivosti da je zapjevao one antifašističke pjesmuljke koje je - potpomognut jednako antifašističkim izjavama i stavovima - pjevušio po Australiji i Kanadi početkom devedesetih ... Zagubljene čekove ovom prigodom ne računamo i ne brojimo ... Smrt fašizmu, sloboda narodu!

    Umjesto da sadašnjost i budućnost bude naša i svačija tema, i dalje nam se nameće prošlost. I od koga i po kome, do po onima koji su odavno već trebali za prošlost odgovarat ...

  • Suljo Gerilac
    Suljo Gerilac   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 3:30

    vjerojatno će kao dokaz predočiti ponašanje svojega oca u Slatinskom Drenovcu

  • Uriel
    Uriel   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 3:26

    O IZBORIMA:Tu se slažem sa g.Mestićem.Izbori,u Hrvatskoj, se sigurno nemogu dobiti ni na ulici ni na oltaru,oni se dobivaju u njegovom random prostoru po dogovoru.Tako je bilo do sada tako će biti do daljnjeg.
    O DESNICI:Tu g.Mesić navodi vodu propasti na drugi mlin.Zašto? Pa desnica u Hrvata ne postoji.Glavni vođa ljevičara nazvanih desnicom tj.HDZ_a je g.Tomislav Karamarko,čovjek koji je preko Saveza Komunista Hrvatske(SKH),pa perko Straneke Demokratskih Promjena (SDP),pa preko Pusićeve i Mesićeve stranke Hrvatske Narodne Stranek (HNS),instaliran na poziciji HDZ_a.Što gl.Mesić radi?

  • Picaferaj
    Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 1:57

    ANTIFAŠIZAM

    https://www.youtube.com/watch?v=0fgWj59tk4o

  • Picaferaj
    Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 1:43

    Dan Ustanka Antifašista :)

    https://www.youtube.com/watch?v=qoE0Y6GwOfU

  • zombie
    zombie   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:37

    Mesić je ishlapio !!!!!!
    U devedesetima se busao kao desničar, hvalio da su ga komunjare zatvarale, skupljao pare po Australiji.....
    A sada odjednom on je ortodoksni ljevičar ??????

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 2:03

      Jeb'ga. izgubio čekove australskih Hrvata pa postao siromašan. A ljevičartsvo je odlika proletera.

  • rzbrzotrz
    rzbrzotrz   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:16

    Opće je poznato da je komunizam jedno prekrasno društveno uređenje u kojem nikada nikome nija pala dlaka s glave. Također znamo i da su sve komunističke države, zbog visokog demokratskog standarda i zavidne kvalitete života, u povijesti imale silnih problema s imigracijom, pa i dan danas svakodnevno svjedočimo kako ljudi iz država u kojima vlada "neoliberalni kapitalizam" masovno bježe na Kubu, u Sjevernu koreju i sl. države u potrazi za boljim životom, baš kao što su nekad njemci iz Zapadne Njemačke masovno preskakali Berlinski zid i bježali u Istočnu njemačku. Osim u Istočnu Njemačku, iz Zapadne Njemačke se masovno bježalo i u Jugoslaviju, taj socijalstički raj, kako bi se zaradilo koju kintu i osiguralo penziju. Stoga se potpuno slažem s bivšim predsjednikom da komunizam nije zločin, već društveno uređenje kojem trebamo težiti.

  • Anarch
    Anarch   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:00

    fašist je problem, nema fašista - nema problema.

  • Anarch
    Anarch   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:00

    kmeči exorcist. osjetio sam ga koliko je ucviljen :D

  • exorcist
    exorcist   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:48

    " »nedovoljno odlučna politika vladajuće garniture koja kao da ne zna što bi s antifašizmom, kao da ga se srami, jer joj je desnica nametnula svoje mišljenje da je komunizam zločin«"

    stjepan mesic je indirektno izjednacio komunizam sa antifasizmom. amerikanci, nizozemci, francuzi, kanadjani, britanci i ostatk svita se sa tim izjednacavanjem druga stjepana mesica ne bi slozio. to on najbolje zna, zato mora nastupati po lokalnim balkanoidnim dernecima gdje je po godinama drug stjepan mesic jedan od najmladjih. ako ne i najmladji.

    • arjavas
      arjavas   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 10:20

      Koba , Svi koji slave pobjedu nad fašizmom čine to pod svojim znakovljem . Pa valjda ne očekuješ da buju amerikaci nosili zvijezdu petokraku , ili Rusi . američki znak na kapi . Nose se oni znakovi koji su se nosili onda kad se je vodila borba protiv fašizma i nacizma . Po tebi valjda bi se na kape trebalo staviti U ?

    • exorcist
      exorcist   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 4:31

      @crappy destination

      druze, "lepa zvezda petokraka" se ne vidja na proslavama pobjede protiv fasizma na zapadu.

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:58

      kretencino, amerikanci, britanci, francuzi, nizozemci... su bili Titovi saveznici u ratu i u miru

  • Anarch
    Anarch   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:44

    SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!

  • Picaferaj
    Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:42

    "na današnji dan i ovih dana 1991. vodila se i krvava bitka oko Dubrovnika.... poginulo dosta momaka BRANITELJA, Dubrovnik obranjen... Mesić i mediji slave nešto od prije sedamdeset i nešto godina ??"

    • arjavas
      arjavas   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 11:18

      PIca ., Slavimo mi i dogaađaje starije od 70 godina . Kaj je npr. Sinjska Alka ? Pobjeda nad naci- fašizmom i svrstavanje u antifašističku koaliciju spada u nsjsvjetilje stranice povijesti Hrvatskog naroda . Da nije bio antifašizma , pobjednici u drugom svjetskom ratu bi nas podijelili u svoje interesne zone , kao što se desilo sa Njemačkom . Rusi bi u svojoj zoni osnovali nekakvu državu na istoku čiju bi večinu činila Srbaja , a u nju bi ušli i veliki dijelovi Hrvatske . Amerikanci i Englezi bi Talijanima prepustili Istru , Hrvatsko primorje , Zadar i otoke . isl . Uglavnom drugi bi odlučivali o nama . Sami smo se oslobodili , ušli u Jugosalviju kao federalna jedinica.

    • arjavas
      arjavas   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 11:06

      Pica., očito pamtiš samo ono kaj se uklapa u tvoje šablone ! Svi dobronamjerni ljudi vrlo dobro znaju da je Mesić u vrijeme kad je Dubrovnik bio u totalnom okruženju sa kopna i mora , organizirao humanitarni konvoj (morskim putem ) i bio u na čelu tog konvoja . JNa se nije usudila napasti i zaustavit taj konvoj baš radi Mesića , pa je neophodna pomoć ušla u Dubrovnik . Da nije bilo toga četnici bi vjerovatno ušli u Dubrovnik i okupirali bi ga . Ulaskom konvoja u Dubrovnik grad je deblokiran , a branitelji i građani Dubrovnika su dobili predah , pregrupaciju i bolju oragnizaciju obrane , ali i ono najvažnije, moralnu potporu i osječaj da nisu napušteni .Možete vi pljuvati po Mesiću kolko hoćete , ali njega ja Hrvatski narod dva puta izabrao za svog predsjednika ., ako što će i sada izabrati Josipovića .

  • Picaferaj
    Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:00

    Zločin je dobro djelo u usporedbi sa komunizmom. A izmet dragulj kad se usporedi sa pobijedili smo dvaput antifašistom

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:15

      ne bi preoznao istinu da ti nos odgrize, idiote.

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:59

      greven je u pravu a tebe boli istina

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:44

      Grevene, smrdiš na debilizam i zlonamjernost.

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:35

      Drug Tito je, na zalost, bio previse tolerantan prema gamadi, pa ste se opet nakotili, pa ste, stetocine kakvi jeste, sve unistili i opljackali.

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:34

      "Kukavni" ustaški lavovi (Pao Berlin al' Odžak nije) su odavno mertvi. Kao i kumrovačka krvoločna zvijer. Dođi u sadašnjost. Nije idealna al' je stvarna.

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:30

      Drug Staljin, Pol Pot i Mao su bili puno uspešniji.

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:09

      Kukavni ustaški miševi se i mrtvog Tita boje. :-)

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:05

      jos cvilis? neka neka, znaci da je drug Tito uspio

  • Drug Greven
    Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:46

    Komunizam je ideologija. Pokusati osloboditi narod od robovanja kapitalistima, crkvi i slicnim krvopijama nikako ne moze biti zlocin. Kratko i jasno, zar ne?

    Ni ukidanje robovlasnistva i feudalizma nije bilo zlocin.

    • perodeformero
      perodeformero   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:04

      Smrt neofašizmu sloboda narodu.

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:01

      Naravno,cilj opravdava sredstvo

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:59

      Zdravo drugovi. Smrt kapitalizmu, sloboda narodu.

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:52

      zdravo druze greven

    • Mili
      Mili   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:52

      Potpisujem!

  • FRIEDRICH
    FRIEDRICH   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:43

    Majmunoliki UDAŠ koji je u međuvremenu evoluirao i zaštićenog medvjeda na državnoj grbači sa statusom NARKO BOSA ili monarha opet BEZOČNO LAŽE. To je proizvod njegove neobrazovanosti . Vrlo je važno naglasiti da je udbaški nesuđeni zločinac romskog podrijetla sklon teškim krađama, sitnim osvetama i sin ratnog zločinca studirao 12 godina a da je diplomu IZREKETARIO PREKO UDBE.

    »Komunizam i socijalizam nisu fizički likvidirali ljude na osnovu rasne i nacionalne pripadnosti, a fašizam jest, i to ću uporno ponavljati dokle god sam živ, i nikakva diploma nikome ne daje za pravo da mladima govori kako su fašizam i komunizam isto«. BESRAMNA LAŽ okorjelog kriminalca i udbaškog razbojnika!

    1. Za vrijeme fašizma u Italiji osuđeno je na smrt SAMO 9 LJUDI i to slovenskih i talijanskih terorista Izvor:(Hanah Arendt- Totalitarizam, Alain de Benoist-Komunizam i nacizam) i to u razdoblju od 1922-1940 god!!!!!!!

    2. Komunisti su likbvidirali ljude na osnovu KLASNE I IDEOLOŠKE RAZLIKE! Takvih je žrtava bilo doslovno MILIJUNE!

    3. Njemački nacional-socijalizam nije ubijao ljude na temlju rasne razlike! Za to nema niti jedan dokaz. Anglo-cionsti, koji su stvorili Hitlera, financirali ga i podržavali (anekcija dijela Češke) su izmislili nakon rata tzv. holokaust i radne logore pretvorili u logore za ubijanje iako se zna da je tzv. Židova tj. Kazara (koji uopće NISU Semiti i koji su uzrupirali to ime pravim Semitima tj. Arapima i Palestincima nad kojima su izvršili genocid) NAKON RATA BIO ISTI BROJ KAO I PRIJE RATA, a danas u OKUPIRANOJ Njemačkoj ima više tzv. Židova (oko 170 000) nego što ih je bilo prije 2 svjestkog rata (oko 115 000) (izvor: SPIEGEL)!!!

    Anglo-cionistima je trebalo opravdanje za njihove zastrašujuće zločine, masovno bombardiranje civilnih gradova, bacanje atomske bombe, masovna pljačka, progon i uništenje Njemačke ali i EU i nastavak anglo-cionističke okupacije i HEGEMONIJE!!!

    Najveće žrtve u 2 sv. ratu s obzirom na broj žrtva u odnosu na broj stanovnika su Hrvati nad kojima su crveni četnici IZVRŠILI GENOCiD pobivši nakon rata preko pola milijuna Hrvata, više od 800 000 je proganano u inozemstvo i hrvatski veleizdajnici i zločinci su PRODALI dijelove Hrvatske (Srijem i Boku ) VELIKOSRBIMA koje smo unijeli u kraljevinu Yu. Crveni četnici i lažni antifašisti su do 22. lipnja kolaborirali sa fašistima i aktivirali se tek nakon napada trećeg Reicha na judeo-boljševički SSSR i bili su u mišjoj rupi jer je vrijedio sporazum Ribbentrop-Molotov!

    Zašto se tome veleizdajniku i kriminalcu ne sudi ili zašto ga se bar ne linčuje kako bi završio kao i njegov prijatelj-dikatator Gadafi, onako da ga se zatuče u nekoj kanalizacijskoj cijevi.

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 2:01

      Isusovci..pardon, Jezuiti bre, krunisali kralja Tomislava. Đubrad belosvetka imala vremeplov i nije htela da bratski deli tu mašinu sa pravoslavcima :)

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 1:59

      Predragi mislio? Ma pazi ti to. Lik hoće reć da ima funkcionalni, neisprani mozak :)

    • Predrag Miljkovic
      Predrag Miljkovic   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 0:15

      dobro de,
      sve ti vjerujem imas bolje pamcenje od mene, ja sam pogresno shvatio,
      ja sam mislio da je hrvatska jezuitska tvorevina,
      ali kad ti kazes ovo sve vako precizno more bit da sam pogrjesio, more bit

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:46

      Predragi , čega je ono Mažuranić bio ban? Ako ne znaš, navrati kod njega doma na Pećine.

    • Predrag Miljkovic
      Predrag Miljkovic   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:42

      nego je hrvatska bila pokrajina pored.....

    • Predrag Miljkovic
      Predrag Miljkovic   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:40

      hrvatska je prvi put nastala kao drzava 1941, tako da u kralljevinu shs nije mogla unijeti nista, jer nije ni postojala kao drzava
      granicu hrvatske su napravili komunisti, i to je ono sto stjepan zeli reci neandertalcima
      austro ugarska nije bila hrvatska drzava, nego je bila jedna pokrajina, pored dalmacije, krajine, slavonije
      a to sve nije uopce bitno za zivot danas, ali eto ima junak jos uvijek koji bez obzira na pokrstavanje, pate od srpske bolesti zvane patetika

  • DrAzen
    DrAzen   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:43

    Hrvatska je država recikliranih komunista, čiji se najveći dio zadržao na desnoj sceni.

    • arjavas
      arjavas   Objavljeno: 10. studenog 2014. u 11:22

      DR ., da pa kaj , da nije bilo " recikliranih komunista " i " stvarnih komunista " koja bi to snaga znala organizirati državu , organizirati obranu od agresije . Valjda HSP i slični ?

  • Drug Greven
    Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:37

    Uzalud je priče pričati. Olovo je jedini lijek protiv ustašluka.

    • dabbah
      dabbah   Objavljeno: 11. studenog 2014. u 11:28

      Kakav šaljivdžija ovaj Friedrich...jeli fridrih...kaj nisi ostao u njemačkoj?..kajti briješ? ..ono nacizam i to?... idiote maleni...

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:32

      Bit' ce Bleiburg 2.0 i nova deratizacija ustaško četničke gamadi.

      Ustaše i četnici su braća po kami i zločinu, a i po vjerskoj zatucanosti i desničarenju.

    • FRIEDRICH
      FRIEDRICH   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:29

      Nemilosrdno uništavati crvene i crne četnike to je naša sveta dužnost! Bijedne azijatske kukavice i šudre, srpsko-orjunaški zločinci i koljači, masovni silovatelji i pljačkaši, genocidni velikosrpski zlikovci, uvijek ste bježali i strepili o nepobjedivih USTAŠA! ŽIVIO USTAŠKI POKRET! SLAVA USTAŠKIM VITEZOVIMA! SMRT VELIKOSRPSTVU!

  • Karlo Vrhovec
    Karlo Vrhovec   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:19

    Ma ki je tega komunjara pustil va Istru, Komunjarama i usrašama je triba ulazak u Istru zabranit, oni su istijerali iz Istre 250mijari poštenih Istrijana, a doselili isto toliki broj nepismenih kamenjaraca i balkanaca...

    • FRIEDRICH
      FRIEDRICH   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:41

      Istra nikad nije bila prodana od strane NDH koja je prva nakon talijanske okupacije priključila Istru matici HR jer je u njoj uvijek bilo 2/3 Hrvata. Srbo-četnici su je prepustili Talijanima uz pomoć Engleza, crveni četnik Tito je Istru naselio sa četnicima nakon rata. Istra je stalno pod jednom vrstom okupacije, bez obzira radi li se o Njemcima, Mađarima, talijanskim fašistima ili jugokomunistima, čitaj, crvenim četnicima. I naša je dužnost da je oslobodimo! Istra će uvijek biti ustaška jer plamen slobode se nikad ne će ugasiti dok je i jedna ustaša živ. A mi smo svi ponosne istarske Ustaše!

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:39

      A ovaj unlucky idiot be stvarno trebao lekcije iz Povijesti. Početi sa rapalskim ugovorom.

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:38

      Ko je to tjera "Istrijane"? "usraše"? aj se liječi pa nazad u Čačak.

    • zmorček
      zmorček   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:00

      Fridriče, broj od deset unatrag...polako...10...9...8...7...

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:58

      kretenu ustase su ti Istru poklonili talijanskim fasistima
      Istra je 70 godina komunisticka i tamo desnica nema nikakve sanse

    • FRIEDRICH
      FRIEDRICH   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:56

      Mrš, srpski zlikovče! Istra će uvijek biti ustaška dok je god jednog Hrvata jer smo crvene četnike, crne četnike i fašiste uvijek potukli do nogu. Ustaša je drugo ime za junaka, heroja, viteza koji će uvijek USTATI u brorbi protiv okupatora. ŽIVIO USTAŠKI POKRET!

    • zmorček
      zmorček   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:25

      Ma istjerali su pola milijuna, ne, 5 milijuna prepoštenih Istrijana...

  • despot
    despot   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:10

    Ne Mesiću!
    Komunisti su za vrijeme vladanja prikrivali svoje zločine, a o onima za koje se znalo bilo je zabranjeno govoriti, ili si bio mrtav.
    SDP je nastavio s istom praksom što se tiče prikrivanja zločina, s jednom iznimkom što su izgubili vjerodostojnost, pa se zbog toga nisu usuđivali i ubijati ljude.
    I na kraju. SDP koji je pravni slijednik SKJ/SKH i sam je svjestan da zločini komunista, a ima ih i sada među živima, a do nedavno među vrlo istaknutim članovima SDP-a, moraju ugledati svjetlost dana, ne zato što to oni žele nego što to traži razvoj događanja na ovim prostorima i što neće biti političkog mira niti konsenzusa po bitnim pitanjima u RH dok se komunistički zločini ne izjednače sa fašističkim i ne podvuče znak jednakosti. Zločin je zločin bez obzira s koje strane ideologije ili režima dolazio.

    • znavimar
      znavimar   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:19

      SIMIJO; POMALO DESPOT DA SE NE UDAVIS OD BIJESA I NE PLJUVAJ PO HRVATSKIM HEROJIMA KOMUNISTIMA STO JE BIO I NAS FRANJO TUDMAN .VIJECNA SLAVA SVIM PALIM BORCIMA ANTI FASIZMA KOJI SU NAM DONILI SVE HRVATSKE ZELJE U KRILO NOVE I SLOBODNE NAM HRVATSKE. DOLI FASIZAM ZIVIO SOCIALIZAM JEDINI SPAS IZRABLJENIH GRADJANA HRVATSKE

    • panpetar
      panpetar   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:13

      SDP je pravni sljednik SKH,a stvarni sljednik je HDZ.Danas u SDPu gotovo da nema niti jednog iz bivšeg skh,dok u HDZu oni predstavljaju većinu..U HDZ su prešli najtvrđe komunjare i udbaši kojima nikada nije bilo stalo ni do Hrvatske ni do Hrvata,nego do vlasti i pljačke.U obnašanju vlasti HDZ je preuzeo sve metode koje su koristile komunjare,od zastrašivanja naroda do likvidacije pojedinaca,sada istaknutih Hrvata.Za samo prvih par godina HDZ je pobio više istaknutih Hrvata,pravih domoljuba nego komunjare za 50 godina i opljačkao Hrvatsku više nego komunjare,turci i švabe zajedno

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:40

      Tamaniti ustašku gamad nije zločin već deratizacija.

    • bad company
      bad company   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:37

      Despot.... Kako da se zločini izjednače, kad ti je Mesić lijepo rekao da ne može, da to nije isto. Sjediš na ušima.

    • Lucky Destination
      Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:35

      komunisti su bili heroji

    • zmorček
      zmorček   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:22

      "...dok se komunistički zločini ne izjednače sa fašističkim...". Nikad, jer naprosto ni razmjer ni ideja nije za usporedbu. S čime se to treba izjednačiti Jasenovac?!!

  • moreplovac051
    moreplovac051   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:07

    Mesić je partizan Jure i Bobana !

  • bad company
    bad company   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:06

    Stipe.... naje.bo si sad kad revizionista krenu na tebe. Evo samo što nisu.

  • Lucky Destination
    Lucky Destination   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 21:49

    ZIVIO DRUG TITO!!!

    • Picaferaj
      Picaferaj   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 23:02

      ♬ ♩ ♬ ♫ ♪i pomoz'te nam da vam pobijemo i porobimo najmilije... ♬ ♩ ♬ ♫ ♪

    • Drug Greven
      Drug Greven   Objavljeno: 9. studenog 2014. u 22:48

      ♬ ♩♪ ♫ Ustaaajte vi zemaljsko roooblje...! ♬ ♩ ♬ ♫ ♪