لزوم توجه به هماهنگ‌سازی حقوق و دستمزد در شهرداری اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است هماهنگ سازی حقوق و دستمزد شهرداری و سازمان‌های وابسته بررسی مجدد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تاکید بر لزوم هماهنگ سازی و متناسب سازی وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: شهرداری اصفهان یک کارفرمای بزرگ است که شش هزار و ۵۰۰ کارگر و دو هزار و ۲۵۰ نفر در پست‌های مختلف سازمانی آن خدمت‌رسانی می‌کنند و علاوه بر آن بالغ بر سه هزار نفر نیز در ۱۶ سازمان وابسته شهرداری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این پراکندگی نیروها در طول زمان عامل بی‌سامانی و تفاوت در پرداخت حقوق و مزایا در کارهای یکسان شده که موجب نارضایتی و گلایه کارکنان می‌شود بنابراین از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری خواستارم در راستای تطبیق وضعیت سازمانی براساس پست‌های مصوب پیگیری لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیاز است هماهنگ سازی حقوق و دستمزد شهرداری و سازمان‌های وابسته بررسی مجدد شود، تصریح کرد: قراردادهای تأمین نیروی انسانی و واگذاری کارهای حجمی که مطابق قانون کار انجام می‌شود، باید تحت نظارت و کنترل مستمر بر مبنای رعایت این قانون باشد تا دیگر شاهد تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا نباشیم.

وی با بیان اینکه همچنان در برخی شرکت‌ها با وجود تلاش‌های شده حقوق و مزایا با تأخیر مواجه است، خاطرنشان کرد: نیاز است تمام پرسنل شهرداری در این شرایط سخت حقوق و مزایای خود را سر موقع دریافت کنند و پرداخت‌ها در قراردادی رسمی، پیمانی، شرکتی و حجمی، به صورت هماهنگ انجام شود تا عامل نارضایتی کارکنان نباشد.

برشان از شهردار اصفهان درخواست بررسی مجدد این موارد را کرد تا از این پس کارگری در یک شرکت یا کار مشابه حقوق و مزایای متفاوت دریافت نکرده و احساس تبعیض نکند.

کد خبر 434547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.