تذکرات شفاهی| نمایندگان مخالف افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت هستند

تذکرات شفاهی| نمایندگان مخالف افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت هستند

نماینده اردبیل در مجلس گفت: نمایندگان در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری شفاهی خطاب به دولت گفت: در شرایطی که کماکان شاهد پرداخت‌های نامتعارف به برخی نورچشمی‌ها در شرکت‌های خاص هستیم و گاهی حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، افکار مردم را آزار می‌دهد گویا دیواری کوتاه‌تر از کارمندان وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، ادامه داد: این تصمیم عجولانه کاهش قدرت این قشر زحمتکش را به همراه دارد و طبقه متوسط جامعه را زمین‌گیر می‌کند.

نماینده اردبیل در مجلس اظهار کرد: وکلای ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

** دولت به همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه 1400 توجه کند
مهرداد گودرزوندچگینی نماینده رودبار نیز در تذکر شفاهی خود بیان کرد: از دولت تقاضامندیم در بودجه سال 1400 به موضوع بازنشسته های لشگری، کشوری و تامین اجتماعی و همچنین همسان سازی حقوق بازنشسته ها توجه داشته باشد.

وی افزود: دولت لایحه رتبه بندی فرهنگیان را به صورت جامع مورد توجه قرار دهد.

نماینده رودبار در مجلس در ادامه خطاب به وزیر نفت درباره 12 روستای فاقد گاز رودبار و 24 کیلومتر راه روستایی تذکر داد.

ضرورت تدوین طرحی ویژه برای حمایت از مناطق محروم
**نماینده مردم ملکان خواستار تدوین طرح ویژه برای حمایت از مناطق محروم شد.
در ادامه سیدعلی موسوی نیز در تذکر شفاهی خود از هیأت رئیسه خواستار افزایش بودجه رتبه‌بندی معلمان شد و گفت: این قشر، دلسوز و نخبه جامعه هستند و تربیت فرزندانمان را برعهده دارند بنابراین نیاز است از آنها حمایت شود.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اثر خشکسالی، کشاورزان استان آذربایجان شرقی به ویژه ملکان خسارت جدی دیده‌اند، انتظار می‌رود خسارت باغداران پرداخت شود.
نماینده ملکان در مجلس در تذکری به وزرا و مسئولانی که به نوعی در بحث حمایت از مناطق محروم دخیل هستند، ادامه داد: تقاضا داریم طرح ویژه‌ای را برای حمایت از مناطق محروم تدوین کنید.

موسوی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر صمت خواست تا عزت مردم در صف خودرو و با این قیمت‌ها نادیده گرفته نشود.

انتهای‌ پیام/

اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon